Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/parsy/domains/pars-yadak.com/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2364

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/parsy/domains/pars-yadak.com/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2368

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/parsy/domains/pars-yadak.com/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3169
اگر در تصادف رانندگی هستید، چه باید بکنید؟ – فروشگاه پارس یدک | لوازم و قطعات هیوندای و کیا
اگر در تصادف رانندگی هستید، چه باید بکنید؟

اگر در تصادف رانندگی هستید، چه باید بکنید؟

کابوس یک راننده معمولی و حتی رانندگان محتاط تر می تواند تصادف باشد. در اینجا چند مرحله برای  شما که در یک حادثه رانندگی میتواند رخ دهد، شرح داده میشود.

وضعیت را ارزیابی کنید

یک تصادف ناگهان اتفاق می افتد شما ممکن است لرزش، شاید حتی زخم داشته باشید، اما شما باید آرام باشید، افکار خود را متمرکز کنید و به همین ترتیب ادامه دهید. اگر شما، مسافران یا اشخاصی از یک وسیله نقلیه دیگر صدمه دیده باشید، با آمبولانس تماس بگیرید.

با پلیس تماس بگیرید

حتی اگر آسیب کمی وجود داشته باشد، شما باید یک گزارش پلیس برای امور قانونی و بیمه ای تهیه کنید. اگر هر دو وسیله نقلیه قابل رانندگی باشند، ممکن است از شما خواسته شود که برای گزارش پرونده، به نزدیکترین ایستگاه پلیس بروید. در غیر این صورت، می توانید در صحنه باقی بمانید تا یک افسر پلیس در محل حاضر شود. اطمینان حاصل کنید که نام  و کد مربوط به افسر را نوشته باشید تا در صورتی که بعدا نیاز شد استفاده کنید

با راننده دیگر اطلاعات مبادله کنید

شما نیاز به تبادل اطلاعات با طرف دیگر دارید. نام کامل، آدرس و شماره تلفن را دریافت کنید. نام شرکت بیمه راننده دیگر و شماره بیمه را بدست آورید. سال و مدل وسیله نقلیه دیگر، و شماره شناسایی وسیله نقلیه (VIN) و شماره پلاک آن را بنویسید. کارشناسان حقوقی پیشنهاد می کنند که  بحث ها را به حداقل برسانید. هرگز گناه یا مسئولیت را به کسی که در صحنه حضور ندارد، نیاندازید.

مستند سازی اطلاعات و عکس گرفتن

شما باید جزئیات مربوط به تصادف را برای گزارش به پلیس و  بیمه داشته باشید. این اطلاعات را در حالی که تازه در ذهن شما است ثبت کنید. شامل زمان حادثه و آدرس یا تقاطع جایی که رخ داده است. توجه داشته باشید جهت ماشین شما و وسیله نقلیه دیگر، سرعت تقریبی که در آن رانندگی کرده اید و هر شرایط خارجی که ممکن است بر وضعیت تاثیر گذار باشد. با استفاده از تلفن هوشمند خود از آسیب و موقعیت های وسایل نقلیه از زوایای مختلف عکس بگیرید.

ماشین خود را از جاده خارج کنید

اگر وسیله نقلیه قابل رانندگی باشد، آن را از آسیب دیدن با بردن به کنار جاده یا به یک محل پارک امن در امان نگه دارید . مدارک بیمه و ماشین  خود را از داشبرد بردارید. وسایل شخصی را از وسیله نقلیه خارج کنید. اگر خطرناک نیست، قطعه های بزرگتر را از خیابان بردارید. نزدیک وسیله نقلیه خود باشید و صحنه را ترک نکنید، حتی اگر آسیب کمی وجود داشته باشد و راننده دیگر شما را رها کرده و رفته. ترک صحنه تصادف یک جرم جنایی است.

 

 شاهد داشته باشید

با  شاهدان حادثه صحبت کنید و نام و اطلاعات تماس آنها را داشته باشید تا در صورت وجود یک تنظیم کننده بیمه یا مقام مسئول اجرای قانون، بتوانید با آنها تماس بگیرید. در صورت لزوم، تأیید کنند که آنها چه اتفاقی را دیدند و همکاری کنند.

 

با شرکت بیمه تماس بگیرید

در حالی که هنوز در صحنه حضور دارید، با نماینده یا شرکت بیمه تماس بگیرید. بسته به پوشش بیمه شما، آنها ممکن است بتوانند ترتیبی برای بکسل ماشین شما و یا یک ماشین اجاره ای  ارائه بدهند.

اگر مطمئن هستید که این حادثه 100 درصد تقسیر راننده دیگر است، می توانید تصمیم بگیرید که با بیمه گر خود تماس نگیرید و اجازه دهید راننده دیگر وضعیت را بررسی کند. گفته می شود،. کار بهتر و امن تر این است که حتی اگر شما گناه نداشته باشید، برای محافظت از خود، با بیمه گر خود تماس بگیرید. سپس شرکت بیمه شما برای جمع آوری خسارت از سوی شرکت دیگر اقدام خواهد کرد و اغلب موارد بعد از اینکه ادعای مطرح شده ثابت شد خسارت پرداخت میشود.

با یک وکیل تماس بگیرید

اگر شما یا هر یک از مسافران خود در تصادف زخمی شدید، وکیل بگیرید تا اطمینان حاصل شود که هزینه های مراقبت های بهداشتی خارج از جیب شما و به طور کامل بدون هر گونه از دست دادن درآمد و سایر خسارات جبران می شود.

به یک جمع بندی برسید

اگر وسیله نقلیه شما به شدت آسیب دیده باشد، ممکن است به طور کامل از بین برود. این اتفاق زمانی می افتد که هزینه برای تعمیر آن بیش از ارزش بازپرداخت کنونی آن است. در این مورد، ماشین به پارکینگ ماشینهای اسقاطی منتقل میشود و شما می توانید چک کنید که ارزش آن چیست.

اگر وسیله نقلیه می تواند تعمیر شود، احتمالا از شما خواسته می شود که آن را به یک تعمیرگاه که توسط بیمه گر شما تأیید شده یا با آن مشارکت دارد، منتقل کنید. بسته به تصمیم شما ممکن است نیازی حتما به اینکار نباشد، اما ممکن است خدمات سریعتری دریافت کنید .شما می توانید به سرعت و به آسانی با ما (پارس یدک) تماس بگیرید و هزینه های قطعات مورد نیاز را تخمین بزنید.

LEAVE A COMMENT

You comment will be published within 24 hours.

ONLINE APPOINTMENT

Book your appointment now and get $5 discount.

MAKE APPOINTMENT
LATEST POSTS
MOST VIEWED
TEXT WIDGET

Here is a text widget settings ipsum lore tora dolor sit amet velum. Maecenas est velum, gravida vehicula dolor

CATEGORIES

پارس یدک طراحی شده توسط پارسا آقایی © Copyright 2016