Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/parsy/domains/pars-yadak.com/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2364

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/parsy/domains/pars-yadak.com/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2368

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/parsy/domains/pars-yadak.com/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3169
بررسی هیوندای کونا برقی 2019 – فروشگاه پارس یدک | لوازم و قطعات هیوندای و کیا
بررسی هیوندای کونا برقی 2019

بررسی هیوندای کونا برقی 2019


حدود ده سال پیش، نیسان و رنو در تلاش بودند تا خریداران خودرو را متقاعد کنند که اتومبیل های الکتریکی که کمتر از 100 مایل با یک بار شارژ راه میروند ، به اندازه کافی مناسب برای نیازهای رانندگی روزانه خود بودند. استدلال این بود که راننده به طور متوسط کمتر از 30 مایل در روز خودرو را حرکت میدهند.
با این حال، متوسط رانندگان قانع نشدند، و ایلان ماسک هم نشد. بنیانگذار Tesla Motors شروع به تولید خودروهایی کرد که سه برابر این فواصل طی میکردند. تسلا Roadster هم بسیار سریع تر و جذاب تر از نیسان لیف و رنو فلونس بود. (یادتون میاد؟).
اگر تسلا را پیشرو در زمینه تولید خودروهای الکتریکی دانست (که غیر از این هم نیست ) باید کمی راجب به خلاقیت و نو آوری این کارخانه در این زمینه برای شما توضیح داده شود . تسلا بیش از هر سازنده دیگری بود که ایده ای را مبنی بر اینکه اتومبیل های الکتریکی از شناورهای شفاف شیر استفاده می کردند، حذف کرد. تسلا واقعا مطلوب بود سپس آنها را عملی ساخت، با مدل S و مدل X، و اخیرا، با مدل 3، موتور ریزبرق دورانی در حال حاضر نسبتا مقرون به صرفه است؛ قیمت های اعلام شده در این هفته 39000 پوند است.
تلاش هیوندای، که شما می توانید در اینجا مشاهده کنید، یک کراس اورو پنج نفره است با طیف 279 مایل در هر بار قیمت زیر 32000 پوند برای مدل باتری 64 کیلو وات ساعت و همچنین مدل با یک باتری کوچکتر است که طیف 180 مایل و هزینه حدود 26000 پوند است.
جدای از مشکلات اتصال به برق خودروهای یرقی و پیدا کردن جایی برای وصل کردن آنها به برق ، مشکل اصلی تولید آنهاست که تقریبا تمام تولید کنندگان این مدل خودروها با آن درگیرند. باطری مخصوصی که این ماشینها دارند، عامل اصلی در تولید کند خودروهای برقی میباشند. برای کونا برقی لیست انتظار 12 ماهه وجود دارد ، همانطور که تسلا با تاخیر فراوان خودروهای خود را تحویل میدهد.
سوال اصلی اینجاست که آیا ارزش دارد برای کونا برقی 12 ماه صبر کرد؟
خوب ،ماشین بدی نیست، البته کونا بنزینی هم وجود دارد ، اما مدل الکتریکی جلو پنجره مشبک سنتی را حذف کرده ( به دلیل نداشتن سیستم خنک کننده) و جایگزین آن یک پنل صاف همرنگ بدنه قرار گرفته است.پورت شارژ هم همینجاست به جای قرار گرفتن در دو طرف ماشین ، به این صورت هنگام پارک کردن به سمت واحد شارژ خانه قرار میگیرد.
این را باید گفت در حالی که ظاهری هوشمند دارد، در داخل آنطور که تسلا چشمها را تحت تاثیر قرار میدهد نیست و یا شبیه کسانی که بی ام و یا آئودی 30 تا 40 هزار پوندی دارند .هیوندای بیشتر شبیه تویوتا پریوس هست تا تسلا سری 3 ، با آن همه قطعات داخلی پلاستیکی با ظاهری ارزان وصفه نمایشی غیر جذاب .
طراحی این ماشین بسیار از کونا بنزینی متفاوتر است ، کابین مدل سوخت فصیلی سنتی تر است (کلاسیک تر ، به نظر ما) . این به آن معنی است که دسترسی آسانی دارد، در پایین محفظه ذخیره خورده ریز مفیدی دارد، با یک پورت USB 12ولتی ، که به شما اجازه میدهد کابین را بی نظم نبینید.
صندلی ها راحت هستند و نه تنها گرم کن دارند بلکه سرد کن هم دارند. حتی صندلی های عقب گرم کن دارند. فضای عقب خودرو کاملا تنگ است، اگر صندلی کودک نصب شود پایه این صندلی برای سر نشین جلو قابل لمس است و به این معنی است که باید پاهای سرنشین جلو جم شود. راننده خیلی به پدالها نزدیک است با وجود اینکه صندلی کاملا در موقعیت انتهایی باشد.قسمت عقب برای بزرگسالان تنگ است نه تنها برای فضای سر بلکه برای فضای پاها هم تنگ است.
این نگرانی ها کنار میرود، این یک ماشین خوب برای رانندگی است.در حالت استاندارد فرمان بسیار نرم است وهیچ حسی از طریق چرخها منتقل نمی شود، اما برای اکثر مشتری ها اینکه چطور میتوانند داخل شهر بچرخند و مانور بدند مهمه .برای اضافه کردن لذت بیشتر به رانندگی شما می توانید ماشین را در حالت اسپرت قرار دهید که به فرمان وزن میدهد و حس چرخها را بیشتر میکند.
در هر صورت، کونا برقی از استانداردهای بسیاری از اتومبیل های خانواده بالاتر است، با داشتن سرعت 0-100 کیلومتر در 7.5ثانیه – که در نزدیکی تسلا سریع است، اما قطعا خیلی ناامید کننده است.-
سواری ماشین بر روی سطوح نا هموار مقداری خشک است ، اما به طور کلی بر روی موانع نرم عمل میکند. با این وجود هرچه سرعت ماشین بیشتر میشود حس اطمینان و رضایت بخشی بیشتری به راننده الهام میشود . با وجود اینکه کونا بنزینی هم وجود دارد ، هیوندای موفق شده که باتری ها را در کف ماشین جا دهد که این باعث نزدیکتر شدن نقظه ثقل به زمین در نتیجه پایداری بیشتر خودرو شده است
در واقعیت این پکیج باتری بسیار کارآمد بوده است اگرچه 279 مایلی که گفته شده با این باتری نمیشود رفت. در یک تست باتری کامل ماشین مسافت 250 مایل را تخمین میزند ، بعد از شر.ع یک صبح سرد که تهویه خودرو برای یخ زدایی روشن شده و همچنین گرمکن صندلی فعال شده بعد از طی یک مسافت 30 مایلی 211 مایل مانده باتری را نشان میدهد.
هنگامی که باتری کم می شود، یک منو وجود دارد که به شما می گوید که چقدر طول می کشد تا شارژ باتری به میزان 80٪ یا کامل با استفاده از انواع مختلف شارژر برسد، که مفید است. علاوه بر این، به شما می گوید که درصد مصرف باتری توسط سیستم های مختلف وسیله نقلیه، مانند رانندگی و تهویه مطبوع، چقدر است. شریک زندگی شما ممکن است از خاموش کردن سیستم نهویه تشکر نکنید، اما حداقل می توانید مقدار انرژی را که با آن صرفه جویی می کنید بفهمید.
بنابراین به پرسش حساس بر میگردیم: آیا برای کونا برقی صبر کنیم یا دنبال ماشین دیگری بگردیم؟ با یک لیست انتظار 12 ماهه، بد نیست به بقیه گزنه ها نگاهی انداختد، اما در حالی که تعداد زیادی ماشین الکتریکی برای انتخاب وجود دارد، تعداد زیادی از آنها قدرت طی مسافت بیش از 250 مایل با یک بار شارژ را ندارند؛اگر هم هست ، قطعا در این قیمت نیست.
جواب آشکار کیا نیرو هست که دارای محدوده الکتریکی 282 مایل است و قیمت آن بسیار مشابه کونا برقی است، اما البته واضح است که همان دوام خودرو دو خواهر از همان خط تولید مواجه خواهید شد.
بنابراین هیوندای اولین پاسخ قابل قبول را به مدل 3 تسلا داده است … اما به اندازه ای نیست که از آن جلو بزند. در بازار خودرویی که چنین سریع تغیر میکند،ثابت کردن خود در دراز مدت مشکل بزرگی بای کونا برقی میتواند باشد.

LEAVE A COMMENT

You comment will be published within 24 hours.

ONLINE APPOINTMENT

Book your appointment now and get $5 discount.

MAKE APPOINTMENT
LATEST POSTS
MOST VIEWED
TEXT WIDGET

Here is a text widget settings ipsum lore tora dolor sit amet velum. Maecenas est velum, gravida vehicula dolor

CATEGORIES

پارس یدک طراحی شده توسط پارسا آقایی © Copyright 2016